Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Wspomnienia ;)

Cześć ;)
Dzisiaj wzięło mnie na wspomnienia i zaczęłam oglądać swoje stare zdjęcia sprzed 2 lat. Jak bardzo się zmieniłam i moi przyjaciele.Jestem po prostu w szoku.
Razem z Mariuszem (mój chłopak) mamy w planach jeszcze jak dobrze pójdzie wakacyjny wyjazd do Czech <3.
Kocham Czechy , są tam nieziemscy ludzie , wszyscy tacy przemili i sympatyczni , że aż żal wyjeżdżać z powrotem do domu :).
Ale to na razie tylko plany , zobaczymy czy cokolwiek wypali.
Jak obiecałam wczoraj dzisiaj dodaję zdjęcie (części) mojego pokoju , który jest już zrobiony :)
Oceńcie sami jakość farby i wykonanie :
Meble zostały poprzestawiane i od razu w pokoju zrobiło się lepiej :)
Pokój nie jest do końca wykończony , jak widzicie nie są zawieszone nawet firanki , bo w sobotę dalsza część remontu :)

Planuję zmienić wygląd bloga i chciałam pobrać szablon z internetu. Czy na tej stornie http://btemplates.com/ szablony do bloga są kompletnie darmowe? Czy ktoś z Was  z tej strony korzystał i korzysta do dzisiaj?? :)
Z góry dziękuję za pomoc !! :)
Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło , bo to nasze ostatnie dni wolności !! :( :)
JapaneseGirlKamira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano