Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Co zrobić , aby włosy szybciej rosły? Magiczna odżywka w roli głównej...;]

Witajcie Kochani!
Dzisiaj wpadłam na pomysł , że zrobię notkę na temat odwiecznego problemu dziewczyn ,a mianowicie "Co zrobić , aby włosy szybciej rosły?". A więc kochane dziewczyny,jest na to sposób! :)
Powiem Wam szczerze , że znalazłam osobiście idealną odżywkę z firmy Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą bez spłukiwania. Oczywiście nie każdy może być zadowolony z jej skutków , ale ja wręcz ą uwielbiam. Powiem Wam szczerze , że nawet nie wiem czy ta odżywka jest aktualnie w sprzedaży , bo moje opakowanie , które jest zresztą moim pierwszym starczyło mi chyba na kilka miesięcy , a kupiła mi je babcia bardzo dawno temu i to właściwie dzięki babci zaczęłam stosować tą odżywkę :).
Odżywkę należy używać po umyciu włosów i to w małej ilości , bo jeżeli damy jej za dużo to czeka nas ponowne mycie głowy lub bardzo tłuste włosy. Producent zapewnia , że odżywkę można spłukiwać w przypadku gdy komuś bardzo przetłuszczają się włosy , bo ona jest również dla osób z tą skłonnością. Ja osobiście jej nie spłukuje.
Po umyciu włosów zawijam je w ręcznik i czekam aż trochę podeschną 10-20 minut.(czasami chodzę nawet 1 h gdy nie chce mi się ich rozczesać , a np.mogę sobie na to pozwolić , bo nie muszę nigdzie wyjść), a później zdejmuję ręcznik , wcieram odżywkę i rozczesuje włosy. A po jakimś czasie koleżanki się zachwycają tym jak szybko rosną mi włosy. Odżywkę proponuję nakładać na końcówki włosów (dużą ilość , ale znowu nie tak , żeby się skleiły) , a resztę delikatnie wetrzeć w pozostałą część włosów(minimalną ilość na czubek głowy ; to pozwoli nam na czyste włosy bez obciążania ich). Tutaj dodaję zdjęcie jak ta odżywka wygląda:


Ponieważ na tym drugim zdjęciu nie za bardzo da się cokolwiek odczytać napiszę Wam co nam zapewnia producent tej odżywki(piszę wszystko to co znajduję się z tyłu na opakowaniu odżywki):

Naturia aktywne składniki naturalne 
* pokrzywa i zielona herbata.
Odżywcza Naturia powstała w opraciu o starannie dobrane składniki naturalne , które pielęgnują włosy przetłuszczające się i normalne. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd.
Pokrzywa- cenne źródło witamin , wzmacnia włosy oraz działa antyłojotokowo i tonizująco.
Zielona herbata - wykazuje silne właściwości przeciwzapalne ,wzmacnia włosy i nadaje połysk.

Wspaniałe rezultaty
- Włosy mają zdrowy i zadbany wygląd
- Są przyjemne w dotyku , sprężyste , pełne energii
- Łatwiej się rozczesują i układają

Sposób użycia: Niewielką ilość odżywki nanieść na włosy i delikatnie wmasować. Pozostawić bez spłukiwania. Przy silnie przetłuszczających się włosach nanieść na same końce lub stosować ze spłukiwaniem.

I ja osobiście się pod tym podpisuję , ponieważ jak dla mnie to odżywka sprawuje się nieziemsko. Zresztą przekonajcie się sami. Szczerze mówiąc to nie wiem ile kosztowała , bo podałabym Wam jej cene , ale po prostu nie jestem w stanie. Ale jedno jest pewne : Podejrzewam , że nie pożałujecie zakupu tej wspaniałej odżywki , ja nie żałuję , że ją mam i ją używam (dostałam ją w prezencie).
Piszcie swoje zadowolenia lub rozczarowania i opinie na temat odżywki.
Pozdrawiam Serdecznie
JapaneseGirlKamira :)

2 komentarze:

  1. Jeśli odzywka się ta sprawdza to muszę sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie ;) Ja jestem zadowolona z jej cudownych rezultatów ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano