Obserwatorzy

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Nagłóweczek :)

Jak widzicie , dzisiaj na blogu pisałam o tym , że mam w planach zrobić jakich nagłówek bo ten "oryginalny" mnie odstraszał. Udało mi się na szczęście zrealizować ten plan i nowy nagłówek jest już na blogu zamieszczony i , że tak powiem "w użytku" :)
Pogoda od rana się nie zmieniła , no może tylko tyle , że było 42 stopnie C w słońcu :(
Strasznie gorąco ...,ale teraz na szczęście jest troszkę lepiej :)
Mam nadzieję , że nowy nagłówek Wam się spodoba i czekam na Wasze zdanie w komentarzach pod notką ;)
Tutaj pokażę Wam jeszcze "avatarek" bloga :


Tak on wygląda :) Jeżeli komuś podoba się mój blog to może zamieścić avatarek u siebie ;) Będę bardzo wdzięczna i również umieszczę czyjś w zamian u siebie :) Jeżeli były by takie osoby to zapraszam również pod notkę do komentowania :)
A na nowym nagłówku i "avatarku" znajduje BIGBANG czyli najpopularniejszy koreański zespół z Korei Południowej.



Miłego Dnia !! :)

10 komentarzy:

  1. Fajny nagłówek ! :)
    Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. T piosenka ! - teraz będzie mi chodzić po głowie cały dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałaś ją wcześniej czy pierwszy raz dopiero :)?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Miło , że ktoś docenia moją pracę :)

      Usuń
  4. A ja jestem ciekawa tej Twojej sentencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam Ciekawe naklejki na internecie , więc może bd gotowe więc coś wymyślę ;]

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja również ;) Mam ją ustawioną jako dzwonek telefonu ;P

      Usuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano