Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2012

Obiecane zdjęcia

Witajcie!
Wczorajszy dzień był przecudowny. Razem z moim ukochanym spędziliśmy go jak najlepiej potrafiliśmy z czego oboje byliśmy bardzo zadowoleni. Nie mniej jednak udało mi się w końcu przesłać zdjęcia z gór i z remontu.
Zresztą sami zobaczcie:

Mariusz strasznie chciał uwiecznić moją pracę na zdjęciach , bo jak On to powiedział "To się może już nigdy więcej nie powtórzyć!!" haha :) Kochany jest :)

Może nie najlepiej wyglądam , ale wiecie jak to jest przy pracy :)

W drodze powrotnej z gór :)

Z zapożyczonym kapeluszem :D
Słonecznie :)

Dni Ceramiki w Bolesławcu i piękne drzewko , które zmieniało kolor :)

A tu już samo drzewko ze zmianą koloru na inny :)
Jak widzicie nie ma jakiś rewelacyjnych zdjęć z gór z widokami czy coś , bo na prawdę nie było na to czasu :)
Mam nadzieję za to , że spodoba Wam się drzewko , które zmieniało kolor :D Nas ono urzekło :)
Niestety nie zrobiliśmy zdjęć wszystkich kolorów , ale to z pewnością wystarczy :)

Ostatnio dostałam jakąś dziwną wenę do grania w Simsy :) Mariusz już mówi , że jestem uzależniona , ale ja tak nie uważam :D

Mam do Was takie pytanie : Czy ktoś się orientuje z Was jeżeli chodzi o zmianę szablonu na blogu? Chciałabym zmienić wygląd mojego bloga na taki z internetu tylko ja za bardzo na tym się nie znam. Czy ktoś mógłby mi polecić DARMOWE strony z szablonami do bloga z , których sami korzystacie? Będę bardzo wdzięczna. 

Pozdrawiam i Buziaki :*
JapaneseGirlKamira 

4 komentarze:

  1. Nie pobieram szablonu, po prostu przysiaduje i sama robię ;)) obserwujemy ? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak go robisz? Masz do tego jakiś specjalny program czy coś w tym stylu? Dziękuję za obserwację :P

      Usuń
  2. Super :) zapraszam do mnie ! Fajne to drzewko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z chęcią Cię odwiedzę , a drzewko mi też się bardzo podoba :D

      Usuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano