Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Acorralada (Osaczona) i Jennifer Lopez-Goin'In ft.Flo Rida

Witajcie Blogerzy! :)
Jak wczoraj pisałam następna notka ma być o kolejnym moim ulubionym serialu , który nazywa się Acorralada(czyt.Osaczona) , który jest emitowany w stacji TV4 od poniedziałku do piątku o godz. 15.00. Uważam , że film ten zasługuję na szczególną uwagę , bo ma bardzo ciekawą fabułę.Zresztą nie będę Wam jej streszczać i Was tutaj zanudzać , bo to nie o to chodzi.Chciałabym Was zachęcić do obejrzenia tego filmu ponieważ myślę , że dużo osobą się on spodoba , także serdecznie zapraszam ! :) 
Tutaj dodaję zdjęcia z filmu znalezione w wyszukiwarce Google :)

Mam nadzieję , że Was film zaciekawi , ale o tym możecie napisać w komentarzach pod tą notką :)

A teraz do rzeczy :D
Widzieliście najnowszy klip Jennifer Lopez ft. Flo Rida do piosenki Goin'In ?? :)
Z tego co oglądam teledysk , który bardzo mi się podoba , wydaje mi się , że piosenka będzie użyta w najnowszym filmie Step Up Revolution , jak uważacie? :)
Poniżej zostawiam Wam linka do piosenki i wypowiadajcie się w komentarzach co o tym wszystkim sądzicie.



Ps.Zapraszam do głosowania w ankiecie "Czy podoba Ci się mój blog?" Pomoże mi to w prowadzeniu bloga lub ewentualnych zmianach.(ankieta znajduje się na samym dole pod postami).
Pozdrawiam Serdecznie i Miłego Dnia Życzę Moim czytelnikom :)
JapaneseGirlKamira.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano