Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Ohayo Gozaimasu czyli Dzień Dobry Wszystkim ! :)

Witajcie!
Nigdy nie lubię pisać pierwszych postów , ale należy jakoś zaprezentować siebie i swojego bloga.Cóż , ten blog nie jest moim pierwszym i pewnie nim , ale chcę tu spędzić dużo czasu :).A teraz do rzeczy ; Mam na imię Kamila , jestem 17-letnią dziewczyną ,która jak pewnie nie jedna na świecie interesuje się Japonią , muzyką i wszystkim co ją otacza ;).Lubię fotografię i śpiew ;). Mam nadzieję , że mój blog wam się spodoba i zostaniecie tu ze mną na dłużej.Skąd pochodzę ? Z malutkiego osiedla ok. okolic Żagania :).O czym będę prowadzić bloga?Nie wiem , ale mam nadzieję , że Was nie zanudzę :P.
Pozdrawiam Wszystkich Bardzo Serdecznie i Zapraszam do Czytania mojego bloga ! ;)
Sayonara ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano