Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

ONE OF A KIND

Witajcie!
U mnie dzisiaj bardzo deszczowa pogoda aż czegokolwiek się odechciewa! Nie mam ochoty na nic , siedzę i popijam wodę.
Ponieważ dawno nie zaglądałam na youtubowy profil BIGBANG-ów postanowiłam to nadrobić. Od razu co spotkałam , to przemiła niespodzianka w wersji od G-Dragona , a mianowicie jego najnowsza piosenka!
Zresztą sami jej posłuchajcie:


 

Co o niej myślcie? 
Ja osobiście uważam , że to jakiś nowy trend GD :D W końcu ta piosenka jest w takim "nowoczesnym" stylu :)
Mamy się bać czy cieszyć z tych ich pomysłów?
Ja osobiście uważam , że powinniśmy się cieszyć , bo oni tworzą na prawdę coś wyjątkowego :D
Takie jest moje zdanie :)
Piszcie co o tym myślicie!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano