Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

Torebka prosto z Japonii

Witajcie Kochane!
Ostatnio jestem taka zalatana , że nie mam czasu zbytnio pisać na blogu. Teraz gdy przyszła szkoła mam dużo spraw na głowie , sprawdziany ,kartkówki itp. Musimy ostro pracować no bo w grudniu koniec semestru więc trzeba łapać jak najlepsze oceny !! :)
Ostatnio szukając na allegro w galanterii i dodatkach jakiś japońskich rzeczy znalazłam całkiem fajną torebeczkę w trzech wersjach kolorystycznych. Bardzo mi przypadły do gustu bo są małe i piękne <3.
Chciałam Wam je pokazać i zostawić Wam linka do stronki może któraś z Was się skusi :)

Ta przypadła mi najbardziej do gustu :
Do kupienia tutaj: http://japanwonders.na.allegro.pl/torba-kokeshi-plotno-suwak-japonia-japan-style-i2671449684.html

Ta też jest całkiem ładna :)

Do kupienia tutaj: http://japanwonders.na.allegro.pl/torba-kokeshi-plotno-suwak-japonia-japan-style-i2671450723.html

A ta jak dla mnie jest ładna tyle , że ta śpiąca Japoneczka mi się niezbyt widzi :)
Do kupienia tutaj: http://japanwonders.na.allegro.pl/torba-kokeshi-plotno-suwak-japonia-japan-style-i2671448821.html

Co o nich myślicie? Która z nich Wam się najbardziej podoba , a może żadna? :)
Piszcie w komentarzach :)

+ Mam do nauki na jutro geografię i niemiecki :( Muszę umieć opowiadać na niemiecki o swoim dniu jak go spędzam od rana do wieczora. Jest to dla mnie troszkę trudne , bo niestety niemiecki mam dopiero od zeszłego roku , a wszystkich chyba wiadomo , że jest to dość trudny język do nauczenia :) Ale myślę , że dam radę :P
Na geografię muszę się pouczyć z ostatniego tematu , bo pewnie nauczyciel będzie pytał i chcę coś umieć :D:D

A na teraz piosenka dnia opowiadająca o kłopotach jakie mają nastolatkowie.Właściwie dodaję ją dlatego , że generalnie podoba mi się jej brzmienie.Mam nadzieję , że Wam też się spodoba :) :


Buziaki :* Dobranoc !! :)

źródło torebeczek: http://japanwonders.na.allegro.pl/ (Możecie tu znaleźć bardzo fajne japońskie rzeczy :D Serdecznie Polecam !! :))






1 komentarz:

  1. znam tą stronkę:)
    Tą piosenkę po raz pierwszy słyszę-piosenkarka ma fajny głos ogółem piosenka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano