Obserwatorzy

wtorek, 30 października 2012

Wonderlife + She's Gone (HD)

Dobry Wieczór!!:)
Na początku powiem tyle...wielkie WOOOOW !! Ile wyświetleń bloga !! Nieziemska liczba.Chciałam wam wszystkim bardo podziękować za czytanie tego co tu wypisuję :) Ale teraz do rzeczy...
Zastanawiam się ile z was wie , ile z was gra/grało w grę WONDERLIFE.PL ZOSTAŃ GWIAZDĄ ?? :) Jest to internetowo-społecznościowa gra w , której rozwijamy swoją karierę : muzyczną,filmową,jako modelka, bądź jako pisarz. Cały czas wprowadzane są jakieś nowości , co chwilę coś się zmienia :)





Jeżeli macie konto na stronce to zapraszam do znajomych , profil : Anshin Ima Suki :)
Co u was? Dzisiaj wróciłam z powrotem do Bangów , pomogli mi nauczyć się z niemieckiego czasowników nieregularnych.
Dawno nie słuchana przeze mnie piosenka , mam nadzieje , że się wam spodoba :


Ogólnie jutro ostatni dzień szkoły.Mam nadzieje , że zleci szybko i bezboleśnie ;)
xoxo
JapaneseGirlKamira

2 komentarze:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano