Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

Szczeniaczki szukają domu !! :)

Witajcie Kochani.
Dzisiejszy niedzielny poranek zaczął się bardzo dobrze.Kiedy się obudziłam słonko pięknie świeciło.Oczywiście nie zorientowałam się , że dzisiaj przestawia się czas o godzinę do tyłu i śpimy dłużej dlatego myślałam , że była godzina 8 kiedy tak na prawdę była 7.
Dzisiejszy dzień spędzam u mojego chłopaka.Właśnie przyjechałam do niego, siedzę popijając gorącą herbatkę i patrzę przez okno na tą piękną słoneczną jesienio-zime :D.
Mam nadzieje ,że dzień będzie udany !! ^_^ Później idziemy porobić fotki więc dodam wam te obiecane z nową fryzurą jak wrócę już do domu :P.
Apeluje do was z prośbą o pomoc znalezienia domu dla małych szczeniaków z Szydłowca.Maluchy są małe i potrzebują kochającego domu.Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to kontakt do odpowiednich osób znajdzie na rysunku poniżej i oczywiście te przepiękne maluchy , zresztą zobaczcie sami :) :

źródło: https://www.facebook.com/events/372088876205679/375804909167409/?notif_t=plan_mall_activity
 Uważam , że maluchy są cudowne <3 Sama bym takiego wzięła do siebie gdyby nie fakt , że mam już psa i nie mam warunków na następnego gdyż mieszkam w bloku.Bynajmniej tak twierdzą rodzice :) Mam nadzieję , że ktoś z was im pomoże :P.

A jak tam w waszych miejscowościach zasypało aż tak bardzo śniegiem jak u mnie ?? :) Ja mam 2-3 cm śniegu ,a  wy?? ^_^ Też czujecie taki świąteczny klimat jak ja?? :D
Do później.Miłej Niedzieli ;)
JapaneseGirlKamira

Ps. I pamiętajcie !! :)



2 komentarze:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano