Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Nowa fryzura

Dobry Wieczór!!
Dzisiejszy dzień zleciał mi bardzo szybko , pomimo tego , że z rana ciągnęło niemiłosiernie zanim poszłam do szkoły. W szkole miałam dość ciężki dzień , praca klasowa z matematyki , ćwiczenia z ekonomii i byłam po tym strasznie wykończona. Praca umysłowa jest ciężka , ale da się przeżyć :P.
Teraz siedzę nad lekcjami.Odrobiłam już zadanie z chemii i z matmy , a teraz czas na naukę.Dzisiaj królują u mnie fizyka z chemią ( a konkretniej z chemii-konfiguracja elektronowa atomów) :P
Ostatnio w notce obiecywałam wam , że dodam zdjęcia mojej nowej fryzury no i z wypadu do mojego chłopaka :) więc mam nadzieje , że się spodobają :

Przed zmianą :)


Po zmianie :)


:* <3

I jak wam się podoba ? A może w ogóle ;)??
Co u was słychać? Czekacie juz na długi weekend ?? Ja tak :)
Dobranoc , lecę się uczyć !! :)

5 komentarzy:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano