Obserwatorzy

czwartek, 18 października 2012

Tattoos

Cześć! :)
Dzisiejsza notka będzie o TATUAŻACH i o tym co o nich myślę ja i wy, a więc zaczynajmy ;).
Czym jest tatuaż to każdy z was wie , ale tak dla pewności napiszę iż jest to barwnik "wbijany" pod skórę specjalną maszynką do tego przeznaczoną.Nie będę się rozpisywać z czego jest zrobiony atrament czy inaczej barwnik , bo to jest tu najmniej ważne , ale jednak trzeba pamiętać , żeby dobrze to sprawdzić zanim ktoś się zdecyduje :)
Czy ktoś z was posiada tatuaż i nie żałuje , że go zrobił? Co o nich w ogóle myślicie , jesteście za czy przeciw?
Ja osobiście nie mam nic przeciwko tatuażom. Lubie je , aczkolwiek ich nadmierna ilość na ciele nie jest dla mnie mile widziana i wygląda jak dla mnie po prostu ohydnie!! :(
Wam podobają się takie na całym ciele czy po prostu skromne?Co myślicie o tych dużych?
Jak dla mnie w tatuażu najważniejsze jest to aby pokazać nie impuls z danej chwili czy części naszego życia , ale część czegoś co będzie odzwierciedlać cząstkę nas np.naszą pasję,czy ważne wydarzenie w naszym życiu , które utkwiło nam w sercu lub pamięci do końca życia :)
Dla was ma to jakieś szczególne znaczenie czy zrobilibyście to pod wpływem chwili , impulsu?
 Dla mnie ma to ogromne znaczenie :)
Czy bym się zdecydowała? Planuję to , aczkolwiek jest to decyzja na całe życie , bo jeżeli ktoś myśli "to sobie usunę jak mi się znudzi" to nie jest po prostu gotowy na tatuaż, powiedzmy to sobie szczerze :)
Gdzie bym zrobiła? W miejscu mało widocznym , gdzie nie musiała bym na niego codziennie patrzeć , na karku <3. No , bo po co ma mi się za szybko znudzić ;D ??
Co bym sobie wytatuowała? Japoński lub Chiński znak , albo ważną dla mnie sentencję mojego życia <3.
Przykładowe tatuaże pobrane z internetu od "cioci google" :)










Kiedy pewnego dnia zobaczyłam ten tatuaż to zapragnęłam mieć własny na karku z azjatyckim znaczeniem :):) Moja inspiracja haha :):)
+Jeżeli chcecie , abym odpowiedziała na jakieś wasze pytania to proszę pytać w komentarzu.Opublikuję specjalną notkę z odpowiedziami.
++ Pioseneczka na dzisiaj , która mi się wkręciła :D


Buziaki :)
JapaneseGirlKamira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano