Obserwatorzy

wtorek, 19 maja 2015

Sulin-Między mną a Tobą

Witajcie.
Przez cały weekend miałam takie zamieszanie ,że nie miałam nawet czasu tu zajrzeć. Dzisiaj mam chwilę czasu na przygotowanie jakiejś notki....:)
Postanowiłam przygotować nowy szablon bloga, wygląda teraz zupełnie inaczej niż dotychczas. Może i stał się bardziej cukierkowy ,ale taki był mój zamiar. :)
Wczorajszy dzień miałam bardzo intensywny ,bo musiałam pozałatwiać kilka ważnych dla mnie spraw, przez co po powrocie do domu byłam wykończona! Na szczęście udało mi się odpocząć i zrelaksować głównie przy muzyce , która ostatnio bardzo przypadła mi do gustu. Mowa oczywiście o piosence Sulin-Między mną a tobą. :) Uważam iż piosenka jest bardzo klimatyczna i mówi nam o tym co w dzisiejszych czasach jest problemem. 
Mam nadzieję,że nowy wygląd bloga przypadnie wam do gustu i będziecie często u mnie gościć ,a jak na razie zostawiam was z piosenką no i miłego słuchania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano