Obserwatorzy

piątek, 15 maja 2015

Come back again....

....Hej.
Bardzo długo mnie tutaj nie było,woow! prawie rok czasu...
Jak ten czas szybko leci...,ale dzisiaj coś mnie tknęło ,aby zacząć znowu , od początku...
mam nadzieję,że motywacja do prowadzenia bloga ze mną pozostanie jak najdłużej...
pewnie każdy kto zagląda jeszcze na mojego bloga będzie w szoku ,że coś nowego się tu pojawiło..:)
mam nadzieję,że moje posty przyciągną was do mnie znowu. Rozważałam założenie nowego bloga ,ale myślę,że jest to zbędny pomysł. Co u mnie?
Przez ten rok kiedy mnie tu nie było wiele się działo. Szkoła ,szkoła i po szkole:) było ciężko ,ale właśnie udało mi się ukończyć Technikum Ekonomiczne dokładnie 24.04.2015 :) Był to jeden z tych lepszych dni o których człowiek marzy jak tylko zaczyna szkołę średnią :)
Aktualnie jestem już po maturach pisemnych , jedyne co mnie jeszcze czeka to dwa ustne egzaminy w przyszłym tygodniu , a w sumie pod jego koniec . Ciesze się,że to już niedługo bo ogarnia mnie niemały stres ,ale chcę mieć to już za sobą. Mam nadzieję,że wszystko pójdzie zgodnie z moimi oczekiwaniami.
Pogoda za oknem nam dopisuje.Mamy piękny słoneczny dzień , który napawa mnie optymizmem:)
Chciałabym tutaj również recenzować kosmetyki AVON gdyż jakieś 7 miesięcy temu zostałam ich konsultantką :)
Mam nadzieję,że będziecie mnie tutaj odwiedzać i będę miała motywację aby w dalszym ciągu prowadzić bloga ,bo jak na razie się opuściłam ! :)

Zostawiam was z piosenką , która od dłuższego czasu zaprząta moją głowę i wprawia mnie w dobry humor!

Buźka! :*
Ajiano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano