Obserwatorzy

piątek, 2 listopada 2012

Zielona karta do USA i co dalej??

Witajcie. :)
Z poprzedniej notki o Halloween wywiązało się wiele nieporozumień więc chciałam przeprosić was , jeżeli kogoś uraziłam swoją notką.Nie miałam tego na celu , chciałam tylko przedstawić to z innej strony.Więc jeszcze raz bardzo przepraszam moje czytelniczki i czytelników , którym to się nie spodobało :).
Dzisiejszą notkę chciałam poświęcić o wyjeździe do USA. Podejrzewam iż większość z osób młodych , ma to w planach , ale nie wie co robić.Znalazłam w internecie ciekawy filmik Polaka , który jest w USA i opowiada o życiu tam.Subskrybuję jego kanał i na prawdę polecam wam oglądanie filmików jeżeli ktoś myśli o mieszkaniu w USA.Wszystko co chcecie wiedzieć znajdziecie w tych filmikach. No dobra koniec tego pisania i zapraszam do oglądania !!


Miłego Dnia !! :)
JapaneseGirlKamira

3 komentarze:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano