Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2012

Robimy pierogi!! :)

Hej! ;)
Dzisiejsza sobota jest strasznie zabiegana.Z samego rana przyjechało do mnie kuzynostwo i mam zamieszanie w domu.Ogólnie jest śmiesznie i sobota ta nie będzie najgorsza jednak pogoda z zza okna jest troszkę dobijająca.Na obiad dzisiaj z moją małą kuzynką robiłyśmy pierogi , pomagała mi rozwałkowywać ciasto.Ogólnie było bardzo śmiesznie i wyszły z tego nawet całkiem dobre pierogi z kapustą i grzybami !! :)
Dobra tutaj zostawiam wam zdjęcia z dzisiejszego gotowania z moją małą kucharką Madzią :D

Ktoś mi podskoczy?? :D

Mam nadzieję , że się podoba ;D Mała kucharka ma ok.6 lat dopiero więc uważam , że całkiem dobrze sobie radziła z moją pomocą (ale już tego klejenia pierogów to nie będę wam pokazywać :D)
Buźka!! :)
JapaneseGirlKamira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano