Obserwatorzy

środa, 7 listopada 2012

Notka po długiej nieobecności + POMÓŻMY RAZEM FAZCE !!

Dobry Wieczór! :)
Dawno mnie tu nie było więc postanowiłam w końcu coś napisać.Ostatnio nie miałam weny ,ani czasu na robienie czegokolwiek co niezwiązane było z nauką.Miałam w ogóle jakiś nawał pracy, szkoła mnie wykańcza.Jestem zmęczona już tym wszystkim,czuję , że potrzebuję dłuższego wypoczynku.Chciałabym gdzieś pojechać , w górskie klimaty....
Nie mogę się osobiście doczekać stycznia.Dlaczego?Wtedy zaczynam kurs na prawo jazdy.Już pomału od czasu do czasu robię sobie testy z teorii i się uczę przepisów. Nie jest źle ,ale rewelacyjnie znowusz też  nie jest.Ale wiem , że mam jeszcze dużo czasu i się jeszcze tego wszystkiego nauczę.





źródło: Google.


Proszę was o pomoc w znalezieniu domu dla tej Suni!! To bardzo pilne.Mała przebywa na łańcuchu,czasami jej właścicielka zapomina dać jej jeść , pomóżcie proszę !!

https://www.facebook.com/events/128761150607401/129441327206050/?ref=notif&notif_t=event_mall_comment


Dziękuję Wam za jakąkolwiek pomoc !!


A teraz uciekam !! :)
Dobranoc. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano