Obserwatorzy

poniedziałek, 15 października 2012

Normalnie się opuszczam :(

Hej!! :)
Znowusz nie było mnie długo i chciałam przeprosić , ale po prostu ostatnio jakoś nie mam czasu ciągłego pisania z dnia na dzień tak jak na wakacjach czy na początku września :) Ciesze się , że odwiedzacie bloga i zwiększa się jego statystyka.
Znowu mamy poniedziałek i trzeba czekać na weekend. Niestety podczas wolnego za dużo nie odpoczęłam , ale i tak jestem wdzięczna mojemu chłopakowi za to , że mnie odprężył :) Było na prawdę fajnie !! ^_^
Co tam u Was słychać jak tam po weekendzie?
Czeka was ciężki czy raczej łatwy tydzień?
U mnie taki sobie , w środę moja klasa jedzie na wycieczkę klasową do kina więc ja wraz z koleżanką Alicją robimy sobie wolne !! :) Chyba będę musiała wtedy zresztą pojechać z moim psiakiem do fryzjera haha :)
Jutro czeka mnie kartkówka z chemii!! Jestem załamana z tego powodu iż tematy nie są zbytnio ciekawe , jest już ciemno , a ja jeszcze niczego się nie nauczyłam :(
Nie mam kompletnie na nic siły , chciałabym odpocząć !! :(
Następną notkę planuję zrobić o odżywce do paznokci Eveline 8w1 Total Action Skoncentrowana odżywka do paznokci. Mam nadzieję , że notka wam się spodoba. Dzisiaj mija trzeci dzień kuracji dla moich paznokci , a jeszcze zostało mi siedem :) Mam nadzieję , że ich kondycja się poprawi :)
Dobra jak będę miała czas to jeszcze coś wam tu napiszę ,żeby nadrobić zaległości :) A na razie uciekam bo chemia mnie wzywa !! :(









Dobranoc !! :)
JapaneseGirlKamira

2 komentarze:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano