Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Eva Luna

Witajcie!
Korzystając z okazji , że są wakacje , a ja uwielbiam oglądać filmy produkcji Amerykańskiej(w filmie aktorzy rozmawiają po Hiszpańsku :)) ,chciałam wam dzisiaj napisać i zachęcić do oglądania serialu Eva Luna emitowanego na kanale TV4 w od wtorku do piątku o godzinie 9.25. 
Jeżeli ktoś lubi takie filmy to na pewno film mu się spodoba :)
Recenzję możecie znaleźć w sieci , ja już tu nie będę streszczać , żeby nie zanudzać.Poniżej wstawiam zdjęcia i zapraszam do oglądania :)
W następnej notce opiszę mój drugi ulubiony film , który moim zdaniem jest jeszcze ciekawszy , ale Eva Luna też jest świetny.

Mam nadzieję , że zachęciłam Was do oglądania Evy Luny :) Piszcie w komentarzach czy Wam się spodobał film :P
A tutaj podaję link do czołówki serialu :)

http://evaluna.pl/czolowka/ 

(na tej stornie znajdziecie wszystkie informacje dotyczące filmu , łącznie z jego Fabułą,Muzyką i Zdjęciami)
Buziaczki ! :)
JapaneseGirlKamirra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano