Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2012

Słuchawki MIX-STYLE?

Cześć Blogerzy! :)
Wczoraj szukałam po allegro jakiś fajnych słuchawek nausznych , ponieważ chciałabym sobie takowe zakupić , ale też w rozsądnej cenie. Więc napotkałam na allegro parę ofert z takimi oto słuchawkami :
Takie słuchawki na allegro wahają się w cenie od 10-20 zł +koszty przesyłki. W sumie uważam iż jest to dość fajna oferta i szkoda by było z niej nie skorzystać , ale znowu czy takie tanie słuchawki mogą być dość dobre? Miło by mi było jeżeli ktoś mógłby mi na to pytanie odpowiedzieć , bo takowe posiada lub coś.Będę bardzo wdzięczna :)
A w następnej notce pokaże Wam moje wczorajsze zakupy i prezent jaki dostałam :D Bo jak tylko weszłam do sklepu to zapragnęłam go mieć :)
Pozdrawiam Was Serdecznie :)
JapaneseGirlKamira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano