Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Po remoncie :)

Cześć Kochani ! :)
Jestem już po całym tym "główniejszym" zamieszaniu z remontem. Mój pokój jest już przemeblowany i ma piękne czerwone ściany (zdjęcie dodam później). :)
Jestem bardzo zadowolona z efektów naszej ciężkiej pracy.Zostały jeszcze drobiazgi czyli takie rzeczy wykończeniowe jak malowanie futryny , okien i kaloryfera.
Co do mojej sentencji Japońskiej to zawisła na haku i nie jest w ogóle gotowa. Trochę zmieniłam plan , a raczej urodził się lepszy. Na mojej jednej ścianie będzie gotowa naklejka zamówiona z portalu allegro.pl związana oczywiście z Japonią , a na drugiej ścianie pojawią się chińskie znaki.
Uważam , że ta opcja jest bardziej alternatywna niż malowanie sentencji. W każdym bądź razie jak mi się odwidzi to zamówię jej projekt i będzie gotowa bez malowania.
Jak sprawdza się DEKORAL na ścianie??
Jestem przemiłe zaskoczona :). Farba 5 l starczyła na dwa malowania i jeszcze została! Jest niezmiernie wydajna! :)
Także jeżeli ktoś szykuje się do remontu to szczerze polecam DEKORALA , nie śmierdzi po malowaniu i daje piękny żywy kolor bez żadnych pigmentów czy dodawania rozpuszczalników do rozcieńczania farby.
Więc zainwestowanie w tak drogą farbę opłaciło się ,a efekt jaki uzyskałam jest fantastyczny !! :)
Jedną naklejkę , którą się zdecydowałam zaprezentuje Wam w jutrzejszej notce ,a co do drugiej to jeszcze nie wybrałam :)
A i muszę rozejrzeć się za jakimiś drzwiami do pokoju przesuwanymi dlatego jak ktoś ma jakieś fajne linki do stron z dtakimi rzeczami to proszę o kontakt pod notką w komentarzu :) Z góry dziękuję :)
Buziaki i Do zobaczenia! :D
Ps.Może dodam jakieś zdjęcie z remontu jak już będę je miała , bo na razie ma je mój Ukochany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano