Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

'Wakacyjnieee ! :)'

Cześć Kochani. :)
Mamy już sierpień , jak ten czas szybko leci to jestem w ogóle w szoku.Zostało nam niecałe 4 tyg. wakacji i czeka nas wielki powrót do szkoły! Cóż ....; Korzystając z okazji , że są jeszcze wakacje chciałam Was zapytać jak wy spędzacie swoje wakacje?
Ja właśnie wróciłam znad morza , byłam w Międzyzdrojach gdzie spędziłam cudownych 5 dni :) Odpoczęłam i to jest najważniejsze w tym wszystkim.Było słonecznie,ale też burzowo i deszczowo.Całe szczęście , że zdążyłam się opalić :P , przynajmniej teraz nie wyglądam dziwnie po powrocie z wakacji.Hm...słucham sobie teraz Simple Plan Summer Paradise i tak sobie myślę ; Jaka jest waszym zdaniem najlepsza wakacyjna piosenka , która bardzo wpasowuje się w klimat? :) Macie jakieś propozycję to piszcie w komentarzach ,a później sporządzimy takie małe zestawienie i zobaczymy , która wygra :)
Dołączam linka do piosenki według mnie najbardziej pasującej do tegorocznych wakacji 2012 i  kończę dzisiejszą notkę, Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano