Obserwatorzy

niedziela, 12 sierpnia 2012

Nivea Long Repair

Cześć!
Dzisiaj miałam Wam napisać o zakupie jaki zrobiłam ostatnio.A więc wybrałam się do drogerii po szampon , który używałam pierwszy raz , ale bardzo mi się spodobał i był wydajny.Wchodzę do drogerii , szukam mojego szamponu i jak zwykle go nie ma! Spędziłam tam trochę czasu aż w końcu wybrałam szampon z linii Nivea Long Repair . W sumie to był taki trochę pośpieszny zakup , bo mój chłopak już się niecierpliwił , ale nie żałuję.
Wrażenia po pierwszym zastosowaniu?
Szampon ładnie pachnie,jest gęsty , nie ma problemu ze spłukiwaniem , a włosy są miękkie i ładnie pachną. :)
Na razie to tyle co mogę o nim powiedzieć , no i zostawiam zdjęcie znalezione w internecie :
Buziaki! <3

5 komentarzy:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano