Obserwatorzy

środa, 5 września 2012

Torba do Szkoły ;)

Cześć! ;)
Wczoraj nie pisałam , bo jakoś nie miałam na to czasu , ani chęci , ale dzisiaj to nadrabiam :).
Jak Wam lecą lekcje w szkole? Jak Wam podoba się nowa szkoła Ci co do niej poszli? ;)
U mnie lekcje mijają szybko i jestem z tego powodu bardzo zadowolona , aczkolwiek dzisiaj Rachunkowość na 7 lekcji (ostatniej) strasznie mi się ciągła !
Jutro mam 8 lekcji od 8-mej rano :(
Pierwszy sprawdzian już został zapowiedziany najprawdopodobniej z matematyki , ale to się może jeszcze przesunąć :D
Ogólnie jest na razie ok :)

Ostatnio na allegro szukałam sobie fajnej torby do szkoły i znalazłam taką z możliwością wymyślenia sobie swojego własnego nadruku co bardzo mnie do niej skłoniło , zresztą obejrzyjcie sami :
http://moda.allegro.pl/torba-listonoszka-flaga-do-szkoly-sportowa-i2575853997.html

Uważam iż jest całkiem fajna , ale nie wiem czy nie poczekać jak bd wybierać się do Czech i kupić sobie z Adasia takiej tylko w innej kolorystyce  :
http://moda.allegro.pl/torba-torebka-adidas-originals-od-jim-bim-v86403-i2548716695.html

W Czechach takie rzeczy są dość tanie , bynajmniej tańsze niż u nas :)
Nie jestem jeszcze do końca zdecydowana , generalnie jestem w kropce ;(
A na dodatego szykuje mi się nowy zakup w postaci telefonu , bo moja obecna Xperia x8 pada :(
Ale o tym na następny raz ;) pokaże Wam jaki sobie wybrałam nowy telefon ;) Jestem w trakcie zbierania pieniędzy :D Mam nadzieję , że szybko dość pójdzie :D.

A teraz piosenka na dzisiaj :


No i czekam na Wasze rady , bo nie wiem co robić z tą torbą.











U mnie strasznie deszczowe to popołudnie , ale życzę Wam , aby było dla Was mimo wszystko wesołe :)
Buziaki ;*


JapaneseGirlKamira

2 komentarze:

  1. No, z torbą Ci nie doradzę, bo sama wybrałabym coś w zupełnie innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano