Obserwatorzy

sobota, 15 września 2012

Agnieszka Chylińska

Witajcie ! ;)
Wczorajsze zakupy bardzo mi się udały. Moja szafa wzbogaciła się o kilka nowych ubrań i parę nowych butów. Zdjęcia pokaże Wam w następnej notce ponieważ nie zdążyłam jeszcze zrzucić ich na komputer.
Dzisiaj wybieram się na Jarmark Św.Michała , który odbędzie się w Żaganiu. Będzie tam m.in. koncert Agnieszki Chylińskiej i głównie dlatego tam jadę. Bardzo ją lubię ,a zobaczyć ją na żywo to w ogóle coś pięknego.






Dzisiaj na internecie trafiłam na całkiem fajną piosenkę w wykonaniu Sinquila feat. Marc Antoine , która zatytułowana jest J'suis KO. Piosenka jest spokojna , ale bardzo wpada w ucho ;)
Zresztą sami posłuchajcie :


 A ktoś z Was wybiera się dzisiaj do Żagania? :)
Pozdrawiam !! Miłego Dnia Życzę !! :)

2 komentarze:

  1. nie zatrzymałam się w hotelu tylko to była kwatera prywatna, ale nie wiem ile kosztowała doba. http://radkowskachata.pl/ to adres miejsca w którym byłam, nie wiem czy też się tam wybierasz, czy chciałaś wiedzieć tylko jak cenowo tam jest, ale jeśli 1 wersja, to gorąco polecam to miejsce, byłam tam już 2 raz i pewnie nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też zdobyć Szczeliniec,który jest bardzo blisko Radkowa :)

      Usuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano