Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Monday.

Cześć!
Na początek powiem Wam tyle , że :


A więc przechodząc do rzeczy.Dzień zleciał mi bardzo szybko dzisiaj.Jestem zadowolona z tego powodu!
Dowiedziałam się , że może pojedziemy klasa na praktyki do Poznania (woow! Zaskoczenie totalne :) ) Ciesze się z tego powodu.
Umówiłam się z koleżanki siostrą na jutro na ścięcie włosów ;)
Nie pisałam Wam o tym , ale potrzebuje zmiany fryzury i może w piąteczek polecę kupić sobie farbę do włosów i się pofarbuję , bo moje odrosty mają chyba z 4 cm jak nie lepiej :P
Nie pamiętam nawet kiedy farbowałam włosy :)

Mimo iż jest początek tygodnia (jeden dzień już za nami!! łiii !! ) i , że był dość męczący to już mam plany na weekend , którego nie mogę się zresztą doczekać !! :) Ale o tym kiedy indziej w notce ;)

A jak Wam zleciał dzisiejszy dzień w szkole? Jesteście zadowoleni?



Dzisiaj razem z Alicją ( moją przyjaciółką) w szkole słuchałyśmy G-dragona. Nie wiem dlaczego po prostu mieliśmy fazę na "koreańszczyznę" i dlatego piosenką na dzisiejszy poniedziałkowy popołudniowy już dzień będzie :




Buziaki ;)
JapaneseGirlKamira

1 komentarz:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano