Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

After.

Wiecie co , właśnie skończyłam robić zadanie domowe z matematyki. Siedzę sobie i słucham muzyki , której słuchałam kilka miesięcy temu i tak mi się przypomniała piosenka , którą uwielbiam słuchać , tyle , że jakoś za często tego nie robię :). Chciałam Wam ją pokazać tutaj (może komuś również się spodoba , albo ktoś ją także zna)  :


Piosenka jest interesująca , każdy może zinterpretować ją na swój sposób. Mnie osobiście się ona podoba !! :D
Jak już pisałam notkę wcześniej jutro czeka mnie ścinanie włosów i zrobienie grzywki ;)
Jakie rodzaje Wam się podobają , albo jakie sami macie ?
Ja będę robić , a w sumie bardziej chyba odnawiać (gdyż moja obecna nie jest już grzywką praktycznie ;D) swoją grzywkę , która jest "na bok". Piszcie i mówcie ;)

Ta grzywka jest zrobiona moim zdaniem najlepiej :)











A wy jak spędzacie wolny czas po szkole ? Wykorzystujecie go jeszcze jak tylko się da ? ;)
Sayonara !! ;)


2 komentarze:

  1. dwie pierwsze grzywki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi najbardziej ta pierwsza ;D Ale druga też jest niczego sobie ;)

      Usuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano