Obserwatorzy

czwartek, 13 września 2012

Tomorrow is time to shopping !! :)

Cześć Dziewczyny !! ;)
Nie pisałam tu chyba ze 2 dni , ale to dlatego , że mam zamieszanie i nie mam na kompa w ogóle czasu. Przyjeżdżam ze szkoły o 15.30 codziennie , lekcje , obowiązki i nie ma na nic czasu.
Dzisiejszy dzień nie był najlepszy. Nie poszedł mi sprawdzian z matematyki i jestem z tego powodu strasznie zawiedziona , do tego zamiast 2 godzin Ekonomiki miałam matematykę i rachunkowość (czwartą godzinę tego dnia !!!!! )
Dzisiejszym dniem jestem strasznie wykończona i zaraz uciekam spać.
Jednakże jutro sobie wszystko wynagrodzę bo idę na zakupy !!! :D
To najlepiej poprawia humor ;) Zresztą dzisiaj kupiłam sobie też parę fajnych ciuszków ;D
Ale to może Wam pokażę następnym razem ;)
A teraz piosenka na uspokojenie i spokojny sen (oczywiście wszystko w ramach rozsądku koreańskiego :D:D :


Dobranoc !! :)
Miłej Nocy Życzę Wszystkim :):)


4 komentarze:

  1. Też mi w szkole zawsze szło cienko z matmą... Choćbym nie wiem jak się starała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój , matma to moja pięta Achillesowa :(

      Usuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano