Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Po koncercie ;)

Cześć Dziewczyny! ;D
Znowu dawno nie pisałam ;) Nie miałam czasu , weekend był tak udany , że do dzisiaj  żałuję , że już się skończył !! ;(
Na koncercie było super !! Agnieszka Chylińska powiedziała , że jest w ciąży i będzie miała córeczkę co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem , zresztą chyba jak dla wszystkich ;D.
Ogólnie było małe zamieszanko , bo się dziecko zgubiło , ale na szczęście później znalazło już swoich rodziców czyli wszystko skończyło się dobrze ;)
Ogólnie wróciłam do domu po 24 ,a  całą niedzielę spędziłam u mojego chłopaka , którego przy okazji bardzo gorąco pozdrawiam :*
W szkole jak to w szkole było ok , dzień znowusz szybko zleciał ;D Pocieszające jest jednak to , że jutro nie idę do szkoły !! ;D Mamy wycieczkę klasową-rowerową ;) Mam nadzieję , że będzie fajnie ;p
Tutaj dodaję Wam zdjątko z wczorajszego dnia :

W nowej fryzurze ;) Z grzywką :D

Dzisiaj Gd opublikował nową piosenkę z nowym teledyskiem ;D Bardzo mi się podoba i będzie ona piosenką na dziś !! ;) W sam raz na pobudzenie po udanym weekendzie !!


Buziaki !! ;)
Dobranoc :)

2 komentarze:

  1. Chyba jednak wolałam 'starą' Chylińską... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute photo! You look lovely with the fringe! You have a nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano