Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

Cudowny weekend.

Hej! ;)
Chciałam Wam powiedzieć , że spędziłam cudowny weekend z moim chłopakiem !! <3
Jestem w niebo wzięta gdyż totalnie się wyluzowałam i jestem strasznie wypoczęta ;)
Czas jaki spędziłam z Mariuszem jest nie do opisania.
Ogólnie weekend uważam za udany w 100 % :P

Pojawiła się nowa opcja na telefon czyli Nokia x2-00. Parametrów nie będe już pisać wrzucę Wam tylko fotkę dla porównania z poprzedniczką o której pisałam tutaj .

Nie wiem w ogóle , który wybrać ;) Jak ktoś z Wam jakikolwiek z nich ma to proszę o komentarze pod notką ;).
Chciałam Pozdrowić Mojego Chłopaka który czyta mojego bloga ;* Kochanie tęsknię za Tobą Bardzo ;*

A i ciesze się bardzo , że na blogu przybyło dwóch nowych obserwatorów :D Cieszę się z tego niezmiernie ;)
 Zdjęcia z weekendu wrzucę jak będę je miała ;)
Pogoda dzisiaj była cudowna na spacer i razem z Mariuszem całkowicie ją wykorzystaliśmy ;)
Buziaki dla Was no i DOBRANOC !! ;)
Jutro szkoła :(


JapaneseGirlKamira


2 komentarze:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano