Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Weekend i Cuprum Arena Lubin

Witajcie!
Znowu bardzo dawno mnie tutaj nie było i jak zwykle zaniedbałam swojego bloga! Grr...jestem na siebie zła! Teraz postaram się tu bywać częściej! :)
Dzisiaj chciałam w tej krótkiej notce napisać wam , że 16.03.2013r. w Lubinie w galerii Cuprum Arena wystąpi zespół WEEKEND !! :) Oczywiście się wybieram! Nie wiem jak wy :)
Oczywiście wstęp jest za darmo więc tym bardziej można posłuchaj swojego ulubionego wykonawcy na żywo!! :)
Macie jakieś plany na weekend? Ja oprócz wizyty w Lubinie idę na 18-stkę do kumpeli :)
A co u was? Ja aktualnie mam rekolekcje i siedzę w domu! ^_^
A jutro idę na zakupy i na pobranie krwi ,bo mam problemy z kolanem no i po południu rentgen ;/
Mam nadzieję,że bd fajnie na zakupach przynajmniej :P
Buźka
xoxo


2 komentarze:

  1. ja rekolekcji jeszcze nie mam ;P
    oo skądś znam tą piosenke hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niestety już mam :D
      No papatrz ja też hihih :D

      Usuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano