Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

BB od Avonu i recenzja!! ;]

Hej Kochane! ;)
Jak wam ostatnio obiecałam dzisiaj będzie długo wyczekiwana przez was dziewczyny,recenzja kremu BB od Avon. :)
 Okey to może zacznę od tego , że jest to krem podkład w jednym , który ma aż 5 kolorów. Ja wybrałam dla siebie IVORY czyli najjaśniejszy jaki mógł być , gdyż mam bardzo jasną cerę.
Paleta kolorów:



Za 30 ml zapłaciłam w promocyjnej cenie 19.99 :)
No to teraz recenzjujemy! :)

Plusy:
- Dobrze się rozprowadza , jednak trzeba troszkę poczekać aż się wchłonie.
- Dobrze kryje jeżeliu ktoś potrzebuje wyrównać kolory skóry i zakryć małe niedoskonałości.
-Mam wrażenie ,że nie zatyka porów , bo czuje jakbym w ogóle go nie miała.
-Posiada w sobie drobinki ,które rozświetlają twarz,co dla niektórych dziewczyn jest dużym problemem.
-Nie odznacza się jeżeli nałożymy go tylko troszeczkę.
-Wygląda się przy nim bardzo naturalnie.
-Łatwo się zmywa.

Minusy:
-Cena poza promocją 30ml za 42 zł.
-Zbyt mało go jest bo tylko 30 ml.
-Troszkę zbyt rzadka konsystęcja(ale nie przesadzajmy,z twarzy nie ścieka) :)

Ogólnie jestem zadowolona z niego. Już próbkę , którą dostałam wcześniej bardzo mi się spodobała. Uważam , że dobrałam właściwy podkład.Nigdy wcześniej nie używałam,ale ten wydaje się być dla mnie idealny choć ciąglę mam wątpliwości jakie to będzie miało skutki w przyszłości używanie jakiegokolwiek już podkładu :)

A tu kilka opini dziewczyn z http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=56621

I między innymi jego skład:

"Niesamowity upiększający krem - podkład BB SPF 15. Wzbogacony o naturalne substancje nawilżające, minerały, witaminy, SPF i substancje uwydatniające koloryt skóry. Beauty Balm to wszystko czego potrzebujesz - 10 korzyści - 1 krem:
- nadaje skórze promienność,
- wyrównuje koloryt,
- jego formuła oparta jest na składnikach mineralnych,
- zawiera witaminę E dla zdrowszej skóry,
- nawilża,
- ukrywa niedoskonałości,
- minimalizuje zaczerwienienia,
- lekka formuła pozwala skórze oddychać,
- wyrównuje powierzchnię skóry,
- zawiera SPF.
Dzięki Beauty Balm skóra po prostu wygląda lepiej:
- wypukły kształt ułatwiający aplikację,
- udoskonalona formuła,
- większy, ulepszony aplikator.
Nowe, modne odcienie gwarantują doskonałą wierność koloru, a jedwabista formuła kryje jeszcze mocniejsze pigmenty.Kolory pozostają żywe nawet do 12 godzin."



"* dobrze kryje - mam przebarwienia, zaczerwienienia uprzednio stosowałam ciężkie podkłady żeby je ukryć, a tu coś tak zupełnie lekkiego, jest wstanie ukryć wszystko to co trzeba
* supernaturalny look - zero efektu maski
* tani
*nadaje skórze promienny blask
* wydajny
*nie zapycha
*dobrze nawilża
*fajnie opakowanie
*sprawdza się w zimie
*trwały, zwłaszcza jak się go lekko przypudruje

Nigdy bym się tego nie spodziewała po kremie BB a jednak.

Minusów nie zauważyłam"


 "Całkiem udany produkt, ma jednak kilka sporych wad.
Po pierwsze skóra niesamowicie świeci się po nałożeniu. Nie mam takiego problemu przy żadnym innym podkładzie, a na ten muszę nakładać puder co godzinę.
Poza tym kolory są ciemne, nawet ivory jest dla mnie odrobinę za ciemny.
Nakładać go trzeba uważnie, bo może robić smugi.
Z zalet na pewno mogę wymienić wydajność, to, że nie zapycha ani nie wysusza skóry no i cenę.

Używam tego produktu od: dwóch miesięcy
Ilość zużytych opakowań: jedno"



Widać , że dziewczyny sobie go chwalą , więc chyba nie jest taki zły :)
resztę opini znajdziecie na wyżej wymienionym adresie , bo to jest źródło tych opinii :)

Dzięki , że czekaliście na recenzję,mam nadzieję , że się nie rozczarowaliście ;)
Buziaki 
Ajiano!

Ps. POLECAM BB AVON !! <33 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano