Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lutego 2013

Testy

Dobry wieczór! :)
Dzisiaj miałam ciężki dzień.Ogólnie nie lubię poniedziałków ,ale ten już był wybitny.Pominę temat szkoły , bo nie chce mi się do tego wracać.:)
Byłam dzisiaj na teorii , niedługo mamy test wewnętrzny no i ciekawe czy zdam!Ćwiczę,ćwiczę i jeszcze raz ćwiczę i pomału daje to pozytywne skutki.Mam nadzieję , że zdam bez większego problemu! :)
Wiem , że obiecałam wam dzisiaj notkę z zakupów z Czech,ale jeszcze nie zrzuciłam tych zdjęć z telefonu na komputer,a nie chciałam nic do was nie pisać do tego czasu , także wybaczcie mi proszę! :)
Poprawię się i niedługo dodam tą zaległą notkę! :)
Robiłam w domu 4 razy testy. 3 razy stare + 1raz nowe. Wyniki 2/2 czyli 2 zaliczone (1 stary - 2 błędy + 1 nowy -bezbłędnie <3) i 2 niezaliczone ! :( Chyba wolę bardziej te nowe testy haha! :)
Ogólnie jestem zmęczona i śpiąca,nie mam ochoty już nad niczym myśleć.Nie zrobiłam nawet swojego zadania na fizykę, bo nie mogłam nic znaleźć.Ogólnie poniedziałek uważam za beznadziejny.Jedyne pocieszenie ,że udaje mi się pomału zdawać testy! :)
Cieszę się , ze coraz więcej osób jest i komentuje moje notki!Buziaki dla was wszystkich za to ,że jesteście tu ze mną :*
Piosenka na dzisiaj:


Buźka :)
Ajiano

Pss.Nowy teledysk Eweliny Lisowskiej do piosenki W stronę słońca już jest w sieci! Zresztą smai zobaczcie i oceńcie!Mnie się podoba ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano