Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

Wszystko jest do niczego!

Hej!
Ostatnio długo nie pisałam , jakoś tak wyszło. Ciągle chodzę do szkoły i na naukę na prawko (teoria). Już niedługo zaczynam jazdy. Mam nadzieje , że uda mi się zaliczyć wewnętrzny test i będę mogła się uczyć już jazdy :).
Co u was?
Kiedy szkoła się zaczęła dni lecą mi bardzo szybko. W ten czwartek wraz z moim chłopakiem miałam jechać do Liberca do Czech ,ale jak zwykle wszystko się pokrzyżowało! Jak chciałam jechać w piątek po szkole to mama zaczęła się wydzierać , że po nocy nie ma sensu jeździć i wgl! Mam dość wszystkiego.
Już mi chyba nic nie wolno;/
+ Zamówiłam w Avonie sobie krem BB.Jak go dostane napisze więcej.Jak na razie mam tylko próbkę z której jestem strasznie zadowolona! :)

Mój humor dzisiaj ;/

Piosenka na dzisiaj:


Uciekam do chemii i fizyki , jutro kartkówki ;/
Buźka!

Ajiano! :*

2 komentarze:

  1. oo jestem bardzo ciekawa tego kremu BB ;)
    Będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go dostanę od razu napiszę :) Ale jak mam próbkę to sprawuje się idealnie wręcz jak dla mnie! :)
      Mam nadzieję :( Dziękuję :*

      Usuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano