Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Duża objętość włosów w 5 minut! :)

Cześć!
Dzisiaj chciałam napisać może nie długą , ale konkretną notkę dla osób , które tak jak ja mają bardzo cienkie i bardzo małą ilość włosów.Znalazłam fajny sposób na zwiększenie ich objętości w 5 minut! Może dla niektórych ten sposób być dość radykalny lub może komuś się nie spodoba , ale ja uważam iż efekt jest świetny!Włosy nie wyglądają na niechlujnie posklejane czy coś w tym rodzaju , a od razu są gęstsze dzięki krótkiemu tapirowaniu i lakierowniu!


Piszcie w komentarzach czy będziecie próbować takiego sposobu! Ja na razie jeszcze nie miałam okazji go wypróbować , ale może w niedalekiej przyszłości to zrobię.A jak na razie dodaje zdjęcie mojej nowej fryzury , które wam już dawno obiecałam,ale z przyczyn mojej choroby nie byłam w stanie go wcześniej dodać.

O wiele krótsze włosy i świeżo po farbowaniu :)
 Ponieważ tak mnie wciągnęła jedna piosenka to zostawie wam jeszcze do niej filmik! Taylor Swift-I knew You were Trouble.


Miłego Dnia!
Ajiano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano