Obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

Najmniejsza książka na świecie

Hej!
Dzisiaj czuje się już lepiej i jestem w stanie napisać wam o czymś co mnie zaciekawiło.A mianowicie , przeglądając internet znalazłam dzisiaj ciekawą informację na temat najmniejszej książki na świecie!
Ta oto książka mierzy 0.75 milimetra i nie można przeczytać jej gołym okiem! Została wyprodukowana przez japońską firmę Toppan Printing.Jest to książka 22-stronnicowa , a jej tytuł ma nawe nawiązanie do Japonii , a mianowicie „Shiki no Kusabana” (z jap. „Kwiaty czterech pór roku”).


źródło: http://booklips.pl/newsy/japonczycy-wydrukowali-najmniejsza-ksiazke-na-swiecie/



Czy w ogóle w dzisiejszym świecie to jeszcze kogoś dziwi ,że najfajniesze rzeczy pochodzą prosto z Japonii? Bo mnie już nie.... :)

2 komentarze:

  1. Wiele jest rzeczy o których jeszcze nie wiemy, bardzo Ciekawy post :) dobra ciekawostka :) Zapraszam do mnie i do obserwacji http://viki-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano