Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

Choróbsko ;/

Hej!
Co u was słychać,jak wam mija tydzień? Ja wczoraj po południu wróciłam ze szkoły i poczułam ból brzucha.Był na tyle silny,że wypiłam dwie mięty zjadłam ledwo obiad i poszłam spać około 21. Myślałam ,że będę spać do rana ,ale obudził mnie ból brzucha o 24.Męczyłam się z 1h żeby znowu usnąć , po prostu już płakałam z bólu.Rano mama obudziła mnie na śniadanie,żebym wzięła jakieś leki przeciwbólowe,myślała,że jest mi lepiej,ale poczułam ,że jest mi nie dobrze i zamiast dojść do łazienki obudziłam się na podłodzę,mama mnie cuciła , bo zemdlałam.Pojechałam do lekarza,okazało się,że to najprawdopodobniej jakaś jelitówka.Dostałam zastrzyk przeciwbólowy i rozkurczowy,miałam bardzo słabe ciśnienie 85/60.Wypisała mi leki i kazała dużo pić,jeść nie koniecznie.
Teraz jest mi już lepiej, nie bylam w szkole.Zjadłam dopiero coś koło 16 i jest mi lepiej.Mam nadzieję,że się wykuruje,bo nie chcę przechodzić tego koszmaru jeszcze raz.To było okropnie bolesne! :(
Miałam wam dodać nowe zdjęcie mojej fryzury,ale na razie nie jestem w stanie o tym nawet myśleć , mam nadzieje,że to zrozumiecie. :)
Zaczęłam testować nowy szampon z Pantene do włosów cienkich bez objętości. Mam nadzieję,że niedługo będę mogła sporządzić dla was jakąś recenzję.A na razie wracam do łóżka i znowu pić mięte! ;)
xoxo
Ajiano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano