Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Krówki :-)

Hej! :)
Jak widzicie trochę znowu zmieniłam wystrój bloga.Jest to spowodowane między innymi tym,że podczas choroby miałam czas na jakąś zmianę.Mam nadzieję,że nowy wystrój wam się spodoba :-)
Co u mnie? Dzisiaj czułam się tak dziwnie , pobolewał mnie brzuch i jakoś dziwnie mnie muliło.Mam nadzieję ,że do poniedziałku się już w pełni wyleczę.
Pod wieczór po tym dniu uzupełniania zeszytów naszła mnie ochota na krówki! :-) Przypomina mi się jakoś smak dzieciństwa jak je zajadam.Wam też? :) Mogłabym je jeść bez końca gdyby nie fakt ,że ucierpiałaby na tym moja figura,ale po prostu na sam widok człowiek ma na nie ochotę! :)
 

Ale przyznam się z czystym sumieniem ,że właśnie kończę drugą i ostatnią na dzisiaj! :-)
Ma ktoś z was ochotę?
Ajiano

5 komentarzy:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano