Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

Po studniówce :)

Konnichiwa! ^_^
Witajcie kochani.Miałam napisać wcześniej , ale pisze dopiero dzisiaj.Powiem wam , że bawiłam się na studniówce świetnie! Byłam mega zadowolona aczkolwiek muzyka mogła być lepsza.Potańczyłam , pogadałam z nową koleżanką i ogólnie było fajnie.Teraz pozostało poczekać aż mój chłopak dostanie film ze studniówki i będzie trzeba go obejrzeć wraz ze zdjęciami.
Co u was? Ja mam depresyjne sny o szkole z racji tego , że już niedługo koniec ferii i wolności! :(
Dzisiaj skorzystałam z tutoriala i zrobiłam sobie nową fryzurę ! A konkretnie kokardkę , w końcu mi się udało! <3
Tutaj chciałabym wam zostawić link do tego tutorialu oraz dodać moje zdjęcie z efektem końcowym! :) Co myślicie? Piszcie w komentarzach! ^_^

A tak wygląda moja kokardka :)


Ja ne! <3
Ajiano

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie kokardki :)



    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano