Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

Driving license ! :)

Hej kochani! ;)
Miałam dla was przygotowaną notatkę o moich poniedziałkowych zakupach jednakże chyba jej nie opublikuje ,ponieważ mój telefon na którym mam zdjęcia jest bardzo uparty! ^_^
Jeżeli mi się uda to wstawię i dodam notkę ! :)
Co u was? Jak tam pierwszy tydzień ferii zimowych? :)
Mi ferie szybko lecą! Już prawie połowa! ^_^
Nie mówiłam wam , ale jutro wybieram się na studniówkę mojego chłopaka, trochę się stresuje , ale mam nadzieję , że będzie super ! Jak to mówią jak nie chce Ci się gdzieś iść to na pewno będzie dobra zabawa! Miejmy nadzieję :)
Chciałam wam powiedzieć , że dzisiaj zaczynam kurs na prawo jazdy! ^_^
O godzinie 18 mam pierwsze spotkanie.
Wczoraj byłam załatwiać badania i mogę być kierowcą! :) Bardzo się z tego cieszę.
Na badaniu musiałam robić dziwne rzeczy m.in. Odchylać głowę łykając ślinę - Pani X sprawdzała czy mam zdrową tarczycę , czytać tablicę z literkami i cyframi oraz książeczkę z cyframi w rozsypance- sprawdzanie wzroku, mierzenie ciśnienia (139/90 powiedziała , że jestem nerwus!) , ale to dlatego , że bardzo się stresowałam czy będę mogła jeździć , dlatego mi tak skoczyło :) normalnie mam o wiele niższe ^_^ , później pani X ukuła mnie specjalną igłą w palca i kazała wetrzeć na specjalny papierek , aby zmierzyć mi cukier.Oczywiście wcześniej pytała co jadłam na śniadanie i takie tam.Wyszło mi 94 czyli w normie :) Ponad 100 może być cukrzyca. Następnie musiałam zamknąć oczy i dotknąć obiema rękoma swojego czubka nosa , a następnie stając na jednej nodze zrobić to samo z zamkniętymi oczami oczywiście. :) Było trochę śmiesznie ,ale podobało mi się.Jeszcze był ogólny wywiad z różnymi pytaniami to chyba na 20 pytań z rubryką tak- nie moje odpowiedzi wszystkie znalazły się w rubryce NIE :) Czyli jest fajno ! ^_^
Denerwowałam się jak chłopak , który był pierwszy wszedł i był tam tak strasznie długo , a gdy ja weszłam byłam chyba z godzinę! I wtedy przestałam się dziwić dlaczego tak długo , bo on także brał badania na prawko :) Podejrzewam , że również idzie do Pana Y ! :) Chyba będziemy razem w grupie haha ^_^
Badania dostałam na 20 lat :) A później ponowne badania :)
To chyba na tyle :) To chyba do soboty , albo do wieczora! Napisze wam jak było na spotkaniu ! :)

Piosenka na dziś:




Buziaki i do później ! ;*
JapaneseGirlKamira <3

1 komentarz:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano