Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

Nietypowy płaszczyk

Witajcie! :)
Dzisiaj siedzę cały dzień w domu i obserwuje padający za oknem śnieg.Jak tak dalej pójdzie to nas zasypie szybciej niż myślę.Ogólnie widzę , że odwiedziny bloga zaczęły spadać.Myślę , że spowodowane jest to zmianą adresu,ale mam nadzieję, że wkrótce wszyscy się odnajdą.
Przeglądałam dzisiaj allegro i znalazłam przecudowny płaszczyk.Bardzo mi się spodobał.Jest bardzo nietypowy! Bardzo chciałabym go mieć , rozważę jego zakup , ponieważ cena jest dość wysoka(179,99 + koszty przesyłki). Chciałam wam go także pokazać tutaj i zostawić link jeżeli komuś się również spodoba :)



Prawda , że jest nietypowy , a do tego bardzo uroczy? Akurat myślę , że przyda się bliżej wiosny! :)
Tutaj zostawiam link do aukcji: http://allegro.pl/japan-style-jedyny-taki-plaszcz-damski-roz-42-xl-i2913589196.html

Buźka!
Ajiano

6 komentarzy:

  1. JAk dla mnie płaszczyk jest świetny :)!
    Sama bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również jest fantastyczny! :) Chyba sobie kupimy go na spółkę haha :)

      Usuń
  2. fantastyczny ten płaszczyk. szkoda, że nie mój rozmiar ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk co prawda nietypowy ale bardzo ładny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano