Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

LUBIN i CUPRUM ARENA ! :)

Hej Kochani! ;)
Sobotni dzień zleciał mi bardzo szybko.Wiem , że mamy już poniedziałek ,ale chciałabym się skupić bardziej na sobocie , która już jest w mojej historii haha! :)
A więc w sobotę razem z moim ukochanym i jego bratem pojechałam do Lubina.Był to bardzo spontaniczny wyjazd więc za bardzo się nie przygotowałam! Jechałam tam z myślą odwiedzenia galerii CUPRUM ARENA , w której nigdy nie byłam.Zresztą w ogóle może ciężko w to uwierzyć ,ale pierwszy raz byłam w Lubinie ! :) A więc pomimo tego , że okazało się , że odwiedziny zaczynamy od parapetówki niż od zwiedzania galerii wszystko było na najlepszym miejscu! ^_^ No więc byłam na parapetówce , na której bawiłam się świetnie ! Następnie w końcu poszłam do galerii!! :)
Zeszłam ją całą z myślą , że znajdę kujonki ,ale niestety nie udało mi się ich znaleźć ! :( Na pocieszenie kupiłam sobie książkę do CHIŃSKIEGO <3 Zaoszczędziłam 20 zł za koszty przesyłki i jestem mega zadowolona! ^_^
Tu zostawiam zdjęcie znalezione w google :)


Ogólnie książka jest bardzo ładnie opracowana , jest masa ćwiczeń także jestem zadowolona!Bradzo! :)
Koszt książki w Empiku to: 29.90.

Buziaczki xoxox
Ajiano! :)

4 komentarze:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano