Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

Lekcje,lekcje,lekcjie i znowu lekcje !!!!!!!!!!!!!!!

Cześć :)
Dzisiejszy dzień strasznie mi się ciągnął.Powrót do szkoły po długim weekendzie jest bardzo męczący.Ale jakoś zleciało i dotarłam do domu.Miałam dzisiaj Księdza po kolędzie , nie było nawet źle, posiedział pogadał ,poświęcił i poszedł,zresztą co innego miał robić. :)
Ogólnie jutrzejszy dzień mnie przeraża.Mam na jutro po prostu tak dużo zadane , że nie za bardzo wiedziałam za co się zabrać najpierw,ale jakoś się uporałam.Aktualnie siedzę nad zadaniem z geografii.Temat:Największe zmiany polityczne , gospodarcze,społeczne po 1989 r. Zadanie moim zdaniem bardziej na WOS czy historię , ale cóż :/ . Życie jest ciężkie.
Nawet nie wiecie jak bardzo mi się marzy , żeby mieć już te 20 lat,skończoną szkołę i układać sobie życie.Mam nadzieję ,że te 2 lata szybko zlecą.Nie mogę się już doczekać....
W mojej głowie narodziła się nowa myśl :). A mianowicie to chcę sobie pofarbować włosy na Ombre.Niżej pokazuje zdjęcia jaki efekt będę chciała osiągnąć ( zdjęcia pochodzą z bloga www.DEYNN.blogspot.com )


Przy okazji bardzo polecam jej bloga.Jest świetny!
Bardzo podoba mi się ten efekt jaki blogerka osiągnęła na swoich włosach. Po prostu jestem zachwycona i mam nadzieję,że u mnie wyjdzie podobnie ;)
Nie wiem kiedy bd to robić,ale myślę , że w najbliższym czasie :)
Co u was?Jak w szkole?
+3 dni i FERIE !!!!!!! <3
Buziolki :*

Ps.Piosenka na dzisiaj ;)


2 komentarze:

  1. Świetny blog, zapraszam na cassieannalea.blogspot.com ;D

    Co do ombre to sama też posiadam, możesz zobaczyć u mnie na blogu, gdybyś miała jakieś pytania to tam chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedziałam na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano