Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Dzień Wolny ;)

Witajcie Kochani.
Jak zawsze długo mnie nie było ,ale to już chyba jakaś rutyna.Niestety.
Na początku chciałam wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku , spełnienia marzeń i największych pragnień.Niech to będzie jeszcze lepszy rok od poprzedniego. :)
Co u mnie nowego? A trochę się pozmieniało jeżeli chodzi o pewne sprawy ,ale nie będę się tu rozpisywać , bo to nie jest takowy temat do pisania tego publicznie :( Ale nie martwcie się wszystko jest ok ! :)
A więc chciałam wam powiedzieć , że pod koniec stycznia zaczynam swój kurs na prawo jazdy.Teraz tylko czekam na wiadomość czy nowe przepisy wejdą , czy będą obowiązywać nadal stare.Najbardziej jestem zdenerwowana na to , że weszło prawo jazdy terminowe na 15 ;at.W ogóle dobija mnie to..., chciałabym mieć je bezterminowo :(.No , ale cóż , nic nie poradzę na to. :)
Ogólnie to dzisiaj zrobili nam w szkole dzień wolny.Jest niż tym dziwnie , bo mój chłopak niestety takiego dnia nie ma , wszyscy idą do szkoły , ale ogólnie fajnie zaczynać tydzień od wtorku :) , tym bardziej , że za 4 dni ferie !! <3 A co u was? Jak wam idzie w szkole ? :)
Na dzisiaj piosenka DODA feat.Fokus - F*CK IT co o niej myślicie? Dla mnie nie słowa nie mają sensu ,ale ogólnie po dłuższym słuchaniu niestety (jak dla mnie) wpada w ucho :)


A teraz piosenka , w której ostatnio się zakochałam i słucham jej na okrągło !! :) Moim wyborem oczywiście jest MASTERS-Szukam Dziewczyny :)


Piszcie w komentarzach , którą wy wybieracie :) Jeżeli będziecie chcieli zrobimy sondę i porównamy , która z nich jest lepsza ;) Dla mnie wybór jest prosty! Po prostu MASTERS <3 is my LOVEEEE <3
Buziaczki !! :*
xoxox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano