Obserwatorzy

środa, 19 grudnia 2012

Powrót :)

Witajcie Kochani!
Dużo czasu,za dużo mnie tu nie było.Co u was słychać? U mnie wszystko w porządku,wiele się działo , ale jest wszystko dobrze.Koniec semestru w szkole i jutro ostatni dzień :) Nie mogę się już doczekać tego wolnego, a w sumie początku stycznia,gdyż będę dzwonić do szkoły nauki jazdy i pytać o kurs :)
Planuje zakupić sobie nowe emu/eskimoski :) Widziałam kilka ciekawych na allegro i chyba za czymś się rozejrzę , bo moje obecne są zmasakrowane delikatnie :D Przy okazji szukając nowych piosenek znalazłam na internecie ciekawą Kamila Bednarka.Może już ją słyszeliście , ale wrzucam ją do notki , żeby nie było tak smutno! :)


Dobranoc! :)
JapaneseGirlKamira

1 komentarz:

Czytam każdy komentarz i za wszystkie bardzo dziękuję! ♥
Ajiano